ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ

ΠΩΣ ΓΙΝΕΤΑΙ Η ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ;
• Αφού επιλέξετε αναλυτικά τα προιόντα που σας ενδιαφέρουν και τα προσθέσετε στο καλάθι, για να δείτε το καλάθι σας και να προχωρήσετε στην ολοκλήρωση της παραγγελίας τοποθετείτε τον κέρσορα στο εικονίδιο του καλαθιού μέχρι να εμφανιστεί μια μικρή προεπισκόπηση της παραγγελίας σας και πατάτε το βελάκι ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΚΑΛΑΘΙ ή απλά κάνετε click πάνω στο εικονίδιο του καλαθιού.
• Έχετε την δυνατότητα να ολοκληρώσετε την παραγγελία σας είτε ώς επισκέπτης συμπληρώνοντας τα απαραίτητα πεδία που ζητούνται, είτε δημιουργώντας λογαριασμό δηλώνοντας email και λοιπά απαραίτητα στοιχεία. Για να προχωρήσετε στο επόμενο βήμα πατάτε το κουμπί που εμφανίζεται CHECKOUT/OΛΟΚΛΗΡΩΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ
• Συμπληρώνετε τα στοιχεία αποστολής και τα στοιχεία χρέωσης, όπως θα σας ζητηθούν. Για να προχωρήσετε στο επόμενο βήμα πατάτε το κουμπί που εμφανίζεται CHECKOUT/ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ
• Επιλέξτε τον τρόπο πληρωμής που επιθυμείτε με κάνοντας ''κλικ'' στο λευκό κουτάκι που εμφανίζεται δίπλα απο κάθε μέθοδο πληρωμής, αποδεχθείτε τους όρους χρήσης και ολοκληρώστε την παραγγελία σας.
Με την επιτυχή ολοκλήρωση θα δείτε ένα μήνυμα στην οθόνη σας που θα σας δίνει τον κωδικό της παραγγελίας σας και θα σας ενημερώνει για την διέυθυνση του email όπου θα σας σταλεί μια προεπισκόπηση της παραγγελίας που μόλις κάνατε.

ΠΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΤΡΟΠΟΙ ΠΟΥ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΩ;
Μπορείτε να πληρώσετε τα προιόντα που αγοράσατε μέσω:
• Αντικαταβολής
• Πιστωτικής/Χρεωστικής κάρτας (VISA, MASTERCARD)
• PayPal και
• Τραπεζικής Κατάθεσης
Περισσότερες πληροφορίες μπορείται να δείτε στην ενότητα: ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΤΡΟΠΟΥ ΠΛΗΡΩΜΗΣ

ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ ΜΟΥ;
Το brandsfashion.gr βρίσκεται σε συμμόρφωση με τον Γενικό Κανονισμό 2016/679 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου, της 27ης Απριλίου 2016, για την προστασία των φυσικών προσώπων έναντι της Επεξεργασίας των δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα και για την ελεύθερη κυκλοφορία των δεδομένων αυτών («Κανονισμός GDPR»),  ο οποίος είναι μία άμεσα δεσμευτική νομοθετική πράξη. Ο Κανονισμός GDPR δημιουργεί κάποια νέα δικαιώματα για τα φυσικά πρόσωπα και ενισχύει μερικά από τα δικαιώματα που υπήρχαν ήδη υπό την Οδηγία 95/46/EΚ. Η Οδηγία 95/46/EΚ καταργήθηκε την 25η Μαΐου, 2018, οπότε και τέθηκε σε ισχύ ο Κανονισμός GDPR.
Περισσότερες πληροφορίες μπορείται να δείτε στην ενότητα: ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΩΝ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ

ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΙΣ ΣΥΝΑΛΛΑΓΕΣ;
Το brandsfashion.gr αναγνωρίζοντας τη σημασία του θέματος της ασφαλείας των Προσωπικών Δεδομένων, καθώς και των ηλεκτρονικών συναλλαγών έχει λάβει όλα τα απαραίτητα μέτρα, με τις πιο σύγχρονες και προηγμένες μεθόδους, ώστε να εξασφαλίζεται η μέγιστη δυνατή ασφάλεια.
Για να εξασφαλίσει την προστασία των προσωπικών σας δεδομένων και των ηλεκτρονικών συναλλαγών, το brandsfashion.gr χρησιμοποιεί τεχνολογία SSL256-bit (Secure Sockets Layer).
Περισσότερες πληροφορίες μπορείται να δείτε στην ενότητα: ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΚΑΙ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ ΣΥΝΑΛΛΑΓΩΝ

ΤΟ Φ.Π.Α. ΣΥΜΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΤΙΜΗ;
Το Φ.Π.Α. (24%) των προϊόντων συμπεριλαμβάνεται στις αναγραφόμενες τιμές.

ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΔΕΚΤΗ Η ΠΙΣΤΩΤΙΚΗ ΜΟΥ;
Μπορεί να υπάρχουν διάφοροι λόγοι που δεν γίνεται δεκτή η πιστωτική σας κάρτα. Σε αυτή την περίπτωση θα πρέπει να απευθυνθείτε στην τράπεζά σας για να σας ενημερώσει.

ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΑΚΥΡΩΣΩ/ΑΛΛΑΞΩ/ΕΠΙΣΤΡΕΨΩ ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΜΟΥ;
ΑΚΥΡΩΣΗ: Το brandsfashion σας δίνει τη δυνατότητα να ακυρώσετε την παραγγελία σας εντός 8 ωρών, δηλαδή πριν προλάβει να επεξεργαστεί.
Προκειμένου να ασκήσετε το δικαίωμα ακύρωσης της παραγγελίας σας, θα πρέπει να ακολουθήσετε την συγκεκριμένη διαδικασία που αναφέρεται στην ενότητα: ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ/ΑΚΥΡΩΣΕΩΝ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ

ΑΛΛΑΓΗ/ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ: Έχετε το δικαίωμα να ζητήσετε την αλλαγή/επιστροφή των προϊόντων που αγοράσατε, μέσα σε χρονικό διάστημα 14 ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή τους.
Για την άσκηση του δικαιώματος αλλαγής/επιστροφής της παραγγελίας σας, θα πρέπει να ακολουθήσετε την συγκεκριμένη διαδικασία που αναφέρεται στην ενότητα: ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ/ΑΚΥΡΩΣΕΩΝ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ

ΕΧΩ ΚΑΠΟΙΑ ΧΡΕΩΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΛΛΑΓΗ/ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ;
Στην περιπτώση αλλαγής/επιστροφής και εφ’ όσων πληρούνται όλες οι προυποθέσεις βάση της πολιτικής αλλαγών/επιστροφών της εταιρείας, ισχύουν κατά περίπτωση τα εξής:
1.  Στην περίπτωση υπαναχώρησης/ακύρωσης παραγγελίας μετά την επεξεργασία και αποστολή του προιόντος, επιβαρύνεσθαι με την δαπάνη της επιστροφής των αγαθών. Η συγκεκριμένη δαπάνη θα συμψηφισθεί με το ποσό που πρέπει να σας επιστραφεί.
2. Στην περίπτωση αλλαγής λόγω (ελαττώματος, λάθους αποστολής προιόντος από εμάς, κλπ) τα έξοδα επιστροφής των προϊόντων στην ΕΤΑΙΡΕΙΑ μας καθώς και τα έξοδα επαναπροώθησης σε εσάς βαρύνουν την ΕΤΑΙΡΕΙΑ μας, αρκεί να τηρείται ο προτεινόμενος από την ΕΤΑΙΡΕΙΑ μας τρόπος επιστροφής ‘SPEEDEX ή  ELTA Courier’.
3. Στην περίπτωση αλλαγής λόγω λάθους επιλογής σχεδίου ή μεγέθους κλπ τα έξοδα επιστροφής των προϊόντων στην ΕΤΑΙΡΕΙΑ μας καθώς και τα έξοδα επαναπροώθησης σε εσάς βαρύνουν την ΕΤΑΙΡΕΙΑ μας, αρκεί να τηρείται ο προτεινόμενος από την ΕΤΑΙΡΕΙΑ μας τρόπος επιστροφής ‘SPEEDEX ή  ELTA Courier’.
4. Στην περίπτωση άρνησης παραλαβής της παραγγελίας σας, επιβαρύνεσθε εξολοκλήρου με τα μεταφορικά έξοδα αποστολής και επιστροφής. Η συγκεκριμένη δαπάνη θα συμψηφισθεί με το ποσό που πρέπει να σας επιστραφεί. Σε κάθε περίπτωση, και ανεξαρτήτως των ως άνω, η ΕΤΑΙΡΕΙΑ διατηρεί το δικαίωμα προσφυγής στη δικαιοσύνη προκειμένου να διεκδικήσει ζημίες που ενδεχομένως να έχουν προκύψει ως αποτέλεσμα άρνησης παραλαβής, αδιαφορίας παραλαβής της αγοράς ή όμοιας πράξης από την πλευρά σας.

ΠΡΟΣΟΧΗ : Στις περιπτώσεις που επιβαρύνεστε τα έξοδα αποστολής/επιστροφής, και αφού έχετε ήδη έρθει σε επαφή με την ΕΤΑΙΡΕΙΑ μας, πρέπει να χρησιμοποιήσετε την SPEEDEX ή  ELTA Courier και να δηλώσετε χρέωση ‘παραλήπτη’. Σε αυτές της περιπτώσεις, η ΕΤΑΙΡΕΙΑ συμψηφίζει τα συγκεκριμένα έξοδα απο το ποσό που είναι υποχρεωμένη να σας επιστρέψει. Αν όμως διαλλέξετε άλλο τρόπο επιστροφής, απο αυτόν που θα σας υποδειχθεί, επιβαρύνεστε εξ’ ολοκλήρου τα έξοδα.

ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΤΕΙΛΩ ΤΟ ΠΡΟΙΟΝ ΜΟΥ ΓΙΑ ΑΛΛΑΓΗ/ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ;
Μόλις ολοκληρωθεί η ανάλογη διαδικασία (τηλεφωνική σας επικοινωνία με την ΕΤΑΙΡΕΙΑ ή συμπλήρωση ηλεκτρονικά του «ειδικού έντυπου επιστροφής/αλλαγής/ακύρωσης» και αποστολής αυτού μέσω e-mail στο customercare@brandsfashion.gr ), η ΕΤΑΙΡΕΙΑ μας θα σας αποστείλει επιβεβαίωση της παραλαβής δήλωσης επιστροφής/αλλαγής, μόλις αυτή περιέλθει σε εμάς, στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας, μαζί έναν κωδικό έγκρισης της αλλαγής/επιστροφής. Ταυτόχρονα θα επικοινωνήσουμε μαζί σας ώστε να σας υποδείξουμε τον τρόπο με τον οποίο θα μας επιστρέψετε το προιόν επιστροφής σας και αφού επισυνάψετε στη συσκευασία συμπληρωμένο το «ειδικό έντυπο επιστροφής/αλλαγής/ακύρωσης» με τον αριθμού έγκρισης που λάβατε και του παραστατικού αγοράς, θα στείλετε το προιόν επιστροφής σας στην ακόλουθη διεύθυνση:
BRANDSFASHION,
Κυπρίων Αγωνιστών 33 και Τεμπονέρα,
Ζάκυνθος, Τ.Κ. 29100

ΠΩΣ ΘΑ ΓΝΩΡΙΖΩ ΟΤΙ ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ ΠΑΡΑΛΑΒΗ ΤΟΥ ΕΠΙΣΤΡΑΦΕΝΤΟΣ ΠΡΟΪΟΝΤΟΣ;
Μετά την επιστροφή των προϊόντων και αφού γίνει ο έλεγχος αυτών η ΕΤΑΙΡΕΪΑ μας θα επικοινωνήσει μαζί σας για ενημέρωση σχετικά με την παραλαβή και τα αποτελέσματα του ελέγχου.

ΜΕ ΠΟΙΕΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ ΣΥΝΕΡΓΑΖΕΣΤΕ;
Για τις αποστολές εντός Ελλάδος και Κύπρου οι παραδόσεις των προϊόντων γίνονται μέσω των εταιρειών SPEEDEX Courier και ELTA Courier.

ΠΟΥ ΑΠΕΥΘΥΝΟΜΑΙ ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΜΟΥ;
Σε περίπτωση που αντιμετωπίσετε οποιοδήποτε πρόβλημα σχετικά με την παραγγελία σας ή απορία μπορείται να επικοινωνήσετε μαζί μας:
• Μέσω του τηλεφωνικού κέντρου μας στο: (+30) 26950 92267
Ωράριο λειτουργίας τηλεφωνικού κέντρου:Δευτέρα έως Παρασκευή: 10:00 – 15:00
• Μέσω των κάτωθι e-mail του ιστότοπου μας:
info@brandsfashion.gr: για γενικές πληροφορίες ή απορίες,
support@brandsfashion.gr: για θέματα τεχνικής υποστήριξης (site) και προσωπικών δεδομένων,
customercare@brandsfashion.gr: για αγορές, υπαναχωρήσεις/ακυρώσεις, αλλαγές/επιστροφές,
financial@brandsfashion.gr: επιβεβαιώσεις τραπεζικών καταθέσεων, άλλων οικονομικών θεμάτων.

ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΡΟΣΘΕΣΩ ΕΝΑ ΠΡΟΪΟΝ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΠΟΥ ΜΟΛΙΣ ΕΒΑΛΑ;
Σε περίπτωση ολοκλήρωσης  της ηλεκτρονικής παραγγελίας σας δυστυχώς ΔΕΝ μπορείται.
Αλλά μπορείται να πραγματοποιήσετε μία παραγγελία εκ νέου, εντός 8 ωρών δηλαδή  ΠΡΙΝ  την επεξεργασία και αποστολή των προϊόντων και να σημειώστε στο πεδίο "Σχόλια" να γίνει ένωση με την προηγούμενη παραγγελία σας αναγράφοντας τον αριθμό της.
ΤΙ ΚΑΝΩ ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΠΟΥ ΕΝΑ ΠΡΟΪΟΝ ΛΕΙΠΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΜΟΥ;
Σε αυτή την περίπτωση επικοινωνήστε μαζί μας μέσω e-mail στο customercare@brandsfashion.gr ή μέσω τηλεφώνου στο (+30) 26950 92267 Δευτέρα έως Παρασκευή: 10:00 – 15:00 για να επιλυφθούμε του προβλήματος.

ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΣΑΤΕ ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΜΟΥ ΑΛΛΑ ΕΧΩ ΛΑΒΕΙ ΕΝΑ E-MAIL ΠΟΥ ΜΕ ΕΝΗΜΕΡΩΝΕΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΠΟΘΕΜΑ ΣΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΠΡΟΪΟΝ. ΓΙΑΤΙ ΣΥΝΕΒΗ ΑΥΤΟ;
Παρ’ όλο που το σύστημά μας κατά την πραγματοποίηση της παραγγελίας σας, έδειξε ότι υπάρχει απόθεμα στο συγκεκριμένο προϊόν, κατά την επεξεργασία της παραγγελίας σας διαπιστώθηκε ότι δεν υπήρχε διαθεσιμότητα. Στη σπάνια αυτή περίπτωση υποχρεούμαστε να ακυρώσουμε την παραγγελία σας χωρίς καμία δική σας υποχρέωση και επιβάρυνση.

ΣΕ ΠΟΣΟ ΚΑΙΡΟ ΠΑΡΑΛΑΜΒΑΝΩ ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΜΕ ΠΟΙΟ ΚΟΣΤΟΣ;
Στην Χερσαία Ελλάδα εντός 1 έως 3 εργάσιμων ημερών και στην υπόλοιπη Ελλάδα (νησιωτικοί προορισμοί ή δυσπρόσιτες περιοχές) εντός 3 έως 6 εργάσιμων ημερών ανάλογα πάντα με τη διαθεσιμότητα των προιόντων, εκτός αν αναφέρεται σε κάποιο προιόν στην ιστοσελίδα μας άλλη ημερομηνία παράδοσης.Οι παραγγελίες επεξεργάζονται εντός (1-2) εργάσιμων ημερών, ανάλογα με την ημέρα και ώρα υποβολής που καταχωρούνται.
Στις παραγγελίες για την Κύπρο τα προϊόντα θα αποστέλλονται εντός (8 έως 12) εργάσιμων ημερών ανάλογα πάντα με τη διαθεσιμότητα των προιόντων, εκτός αν αναφέρεται σε κάποιο προιόν στην ιστοσελίδα μας άλλη ημερομηνία παράδοσης.
Όσες παραγγελίες καταχωρούνται την Παρασκευή μετά τις 12:0 μ.μ. (ώρα Ελλάδας) και καθ’ όλη τη διάρκεια του Σαββατοκύριακου, επεξεργάζονται τη Δευτέρα.
Το κόστος αποστολής για κάθε περιοχή αναφέρεται αναλυτικά στην ενότητα: ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ ΚΑΙ ΚΟΣΤΟΣ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ

ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΩ ΤΗΝ ΠΟΡΕΙΑ ΤΗΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ ΜΟΥ;
Στις αποστολές εντός Ελλάδος κατά την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας λαμβάνετε ενημερωτικό e-mail που επιβεβαιώνει την επιτυχημένη πραγματοποίηση της και σας δίνει σχετικό σύνδεσμο ωστε να παρακολουθείτε την πορεία της.

ΕΧΕΙ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΕΙ Η ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΤΗΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ ΜΟΥ; ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΩ;
Αν για λόγους ανωτέρας βίας (π.χ. κακές καιρικές συνθήκες, απεργίες κλπ), δεν καταστεί δυνατό να παραδοθεί η παραγγελία εντός του προκαθορισμένου χρόνου, η Εταιρεία θα σας ενημερώσει μέσω e-mail. Στην περίπτωση αυτή η Εταιρεία μας δε φέρει καμία ευθύνη για την καθυστέρηση αυτή, καταβάλλοντας κάθε δυνατή προσπάθεια για την καλύτερη εξυπηρέτηση σας
Σε κάθε άλλη περίπτωση, επικοινωνήστε μαζί μας μέσω e-mail στο customercare@brandsfashion.gr ή μέσω τηλεφώνου στο (+30) 26950 92267, Δευτέρα έως Παρασκευή: 10:00 – 15:00, για να επιλυφθούμε του προβλήματος.

ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΠΟΥ ΑΠΟΥΣΙΑΖΩ ΚΑΤΑ ΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ ΤΗΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ ΜΟΥ;
Αν το εμπόρευμα φτάσει στον προορισμό του και απουσιάζετε, τότε είτε ή SPEEDEX Courier είτε τα ELTA Courier θα προσπαθήσουν άλλες 2 φορές, τις επόμενες εργάσιμες ημέρες, έτσι ώστε να σας παραδώσουν την παραγγελία σας. Σε περίπτωση που τελικά η αποστολή δεν επιτευχθεί τότε η παραγγελία σας επιστρέφει αυτομάτως σε εμάς και καταχωρείται ως Άρνηση με ότι συνεπάγεται αυτό.

ΔΩΡΕΑΝ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 50€ ΕΩΣ 2Kg

ΕΓΓΥΗΣΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ ΧΡΗΜΑΤΩΝ